Slowchat

Even relaxen na een dag hard werken

Moderator: Erik

Plaats reactie
Gerjan
Site Admin

Slowchat

Bericht door Gerjan » zo 26 aug 2007, 14:13

Zo, ons eigen forum is een feit. Best spannend, en ik hoop dat het wat word, en dat we uit alle windrichtingen leuke discussies op kunnen gaan zetten!

Natuurlijk kan de boog niet altijd gespannen staan, en daarom is dit topic in het leven geroepen, om te ontspannen en het ook 'ergens anders' over te kunnen hebben. Veel plezier!

Gerjan
Site Admin

Bericht door Gerjan » di 17 jun 2008, 11:59

Het is vrij rustig op de site, omdat de activiteiten op de site ongeveer omgekeerd evenredig zijn aan de drukte op het werk. Dus als het op het werk druk is, is het op de site rustig.

8)

Achter de schermen zijn we wel bezig om e.e.a. wat te vergemakkelijken, zodat de site makkelijker te onderhouden is, echter vergt dit veel tijd en kennis, en beide zijn helaas maar beperkt voorhanden.

Alvast bedankt voor uw begrip :oops:

Gerjan
Site Admin

Bericht door Gerjan » za 19 jul 2008, 12:17

En inmiddels is de nieuwe opzet een feit: Het werkt naar tevredenheid en de eerste ervaring is dat het uploaden van foto's aanzienlijk minder tijd en moeite kost, en dat daarmee de drempel om de site up-to-date te houden aanzienlijk is verlaagd.

Gerjan
Site Admin

Bericht door Gerjan » zo 17 aug 2008, 10:46

Erik is vandaag 3 jaar ouder geworden :shock: 8)

GEFELICITEERD!

En nog vele jaren in gezondheid, voorspoed en geluk er bij gewenst!

Maak er een leuke dag van, of was je gisteravond al aan het feestvieren toen ik er langs reed? :wink:

Brent Winkel

Re: Slowchat

Bericht door Brent Winkel » vr 09 okt 2009, 09:46

ik heb een vraag ik kan nie pb en :? en ik had een vraag naar 1 vn de admins/mods

ik heb bakken vol met foto's vn rmo's van veel bedrijven maar zal ik ze mischien mogen posten dus als ik vragen mag mogen de foto topic vn slot :oops:

het kost mij heel veel minder tijd omdat ik de foto's ook op een ander site zet en dn kan ik die in 1 keer ook hier op zette dn hoef ik ze niet 2 keer te uploaden/ of e mailen

gr brent 8)

Gerjan
Site Admin

Bericht door Gerjan » zo 11 okt 2009, 13:14

Hallo Brent,

Ondanks dat het voor jou wat meer moeite kost, zouden we ze graag gemaild krijgen, als je ze beschikbaar wilt stellen.

We zetten de foto's dan op onze eigen server, wat stabieler is dan een (gratis) fotohost. Daarnaast willen we zo een wildgroei aan geplaatste foto's en commentaren beperken.

Ik hoop voor je begrip omtrent onze keuze in deze.

Daarnaast heeft ons forum onlangs een upgrade gehad: we werden geteisterd door zogenaamde 'spam-bots', die voor veel overlast zorgden. Met de upgrade is dat gelukkig weer verleden tijd, en zijn we daar (voorlopig) van verlost!

Gebruikers hebben hier enige overlast door kunnen ondervinden, o.a. de pb (persoonlijk bericht)-functie werkte niet, maar dat is inmiddels opgelost, en ook doen/deden sommige smilies het niet en dat is grotendeels opgelost.

Onze onuitsprekelijke dank gaat uit naar Rudy Wagenaar voor de hulp en steun bij de upgrade van ons forum!

Brent Winkel

Bericht door Brent Winkel » wo 21 okt 2009, 08:08

okj is goed :D

Brent Winkel

Bericht door Brent Winkel » do 12 nov 2009, 17:33

ik wil ff wat zegen ik heb 4 weken geleden (als het nie langer is ) heb ik foto's gestuurd naar julie komen die er nog een keer op :oops:

Gerjan
Site Admin

Bericht door Gerjan » za 14 nov 2009, 16:50

Vast wel :oops:

Maar we proberen deze site ook een beetje naast onze drukke bezigheden online te houden.

Trouwens is het nog 'maar' ruim 2 weken geleden dat je die foto's stuurde, for the record.

Plaats reactie