Gerjan

Hier kun je een onderwerp aanmaken om jezelf voor te stellen

Moderator: Erik

Plaats reactie
Gerjan
Site Admin

Gerjan

Bericht door Gerjan » zo 26 aug 2007, 13:26

Zoals je op de site al hebt kunnen lezen heet ik Gerjan, woonachtig in het friese dorpje Garyp, en sinds 1 januari 2007 werkzaam bij Venema Marum B.V., zoals het bedrijf van Jan en Eeuwkje Venema officieel heet. Daarvoor heb ik vanaf 1 juni 2003 bij de firma K. Oenema & Zn's in Heerenveen gewerkt, wat tevens mijn eerste werkgever binnen het RMO-gebeuren was, en waar ik zodoende veel geleerd heb.

Van jongs af aan ben ik al 'bezig' geweest met het RMO-gebeuren, menig uurtje werd bij 'heit' (fries voor vader) op de bijrijdersstoel gesleten, van Lego werden RMO's gemaakt, en bepaalde leraren op de lagere school verzuchtten wel eens of ik ook eens wat anders dan altijd maar vrachtauto's kon tekenen in mijn tekenschrift.

Bij hoge uitzondering kon ik inderdaad onder lichte pressie soms eens wat anders op papier krijgen, met bepaalde tegenzin. Toen was ik dus al hopeloos verloren, en uiteindelijk tegenwoordig druk bezig elke dag mijn jongensdromen te verwezenlijken. Grofweg rondom het punt waar de provincies Groningen, Friesland en Drenthe bij elkaar komen (Bakkeveen) collecteren wij met 2 RMO's melk, wat we eigenlijk altijd in Marum lossen bij de kaasfabriek van Friesland Foods.

Afbeelding
De Volvo waar ik in de meeste gevallen mee onderweg ben. De oplegger is een Bijdeleij met DME-weegsysteem.

Afbeelding
De Scania waar ik soms nog mee rij. De tankopbouw is gemaakt door Hobur, en ook deze is uitgerust met een DME-weegsysteem. Deze foto is gemaakt door de toenmalige chauffeur, Popke Broersma

Overige vragen mag je gerust in dit onderwerp stellen.

Vriendelijke groeten, Gerjan

:roll:

Jan

Bericht door Jan » di 28 aug 2007, 11:30

jij bent een echten een, zo te zien rij je al een tijdje met dat spul ! In welk jaar ben je begonnen en hoe oud ben je enzo

Gerjan
Site Admin

Bericht door Gerjan » di 17 jun 2008, 11:56

Ik heb volgens mij in juni 2003 het stokje van jou overgenomen bij de firma Oenema, dus inmiddels alweer ruim 5 jaar op de RMO.

En ik ben 25 8)

Plaats reactie