Bert de Boer

Hier kun je een onderwerp aanmaken om jezelf voor te stellen

Moderator: Erik

Plaats reactie
Bert de Boer

Bert de Boer

Bericht door Bert de Boer » za 01 sep 2007, 10:26

Hee hallo! :D

Ik ben Bert de Boer, 17 jaar jong(nog 4 maandjes en dan EINDELIJK 18..8) ) en kom uit Appelscha te Friesland.
Me ouders en ik wonen naast Rink Post Tanktransport (heel logisch, ook in Appelscha :roll: )
De liefde voor RMO's en wegtransport is mij dus op jonge leeftijd al bijgebracht, ik was 3 jaar toen ik al me eerste ritjes mee ging :p

AfbeeldingAfbeelding

Inmiddels ben ik nu ook bezig met de opleiding: Manager Opslag vervoer (na deze 4 jarige opleiding heb ik de papier om een baan als: chauffeur, planner, leidingevende of transport ondernemer te worden..) , hiervoor loop ik 2 dagen in de week mee op de planning van Betten Transport Appelscha.

Je zult me over aantal maanden vast wel kunnen tegen komen op een RMO, alhoewel ik na mijn opleiding wel van plan ben om eerst Internationaal te gaan rijden.. iets wat me gewoon heel erg trekt, en waarvan ik denk dat ik zoiets het beste kan doen nu ik nog jong ben..

voor verdere vragen, zie me profiel voor pb of msn.. :wink:

Gr. Bert de Boer

Afbeelding

Gerjan
Site Admin

Bericht door Gerjan » zo 02 sep 2007, 15:33

Welkom Bert!

Gezien je ervaring met andere fora denk ik dat het hier ook wel goed gaat komen met jou!

8)

Toevallig gisteren nog een auto met www.melktransport.nl kentekenplaathouders zien rijden/staan? ;)

Plaats reactie